معرفی فیلم کشتن دو عاشق (The Killing of Two Lovers)

سه شنبه 17 اسفند 1400
11:04
keyvan

فیلم کشتن دو عاشق The Killing of Two Lovers محصول ۲۰۲۰ آمریکا است. فیلم The Killing of Two Lovers به فارسی کشتن دو عاشق کامل و رایگان از زردفیلم با حجم کم و کیفیت عالی قابل دانلود است. این فیلم درام آمریکایی نویسنده ، کارگردانی ، تهیه کنندگی و تدوین رابرت ماچوئیان است . اولین نمایش آن در جشنواره فیلم ساندنس در تاریخ ۲۷ ژانویه سال ۲۰۲۰ بود. این فیلم در ۱۴ مه ۲۰۲۱ توسط نئون اکران شد .

این درام به نوعی یک درام رابطه ای است که از فیلمهایی که با این موضوع ساخته شده اند یک سر و گردن بالاتر قرار میگیرد. رابرت ماچویان فیلمنامه نویس و کارگردانی است که به نظر می رسد فعالیتهای او در سبک فیلمهایی است که روابط خصوصی و خانوادگی را توصیف می کند.

خلاصه داستان کامل فیلم The Killing of Two Lovers 2020

داستان این فیلم، داستان مردی است که اساساً از از خودبیگانگی و وابستگی رنج می برد. انگیزه های او میتواند بدتر از آنچه که در فیلم به تصویر کشیده میشود، باشد.

او می تواند رفتار خشونت آمیزی را سرلوحه کارش قرار بدهد. اگر طریق خود را عوض نکند و نتواند از این عادت خود را نجات دهد و از کنترل همسرش دست نکشد، این خشونت حتما پدیدار میشود. اما او می خواهد زندگی خود را ادامه دهد و از وضعیتی که در آن قرار گرفته رهایی یابد.

فیلم کشتن دو عاشق با لحظه ای باورنکردنی و وحشتناک آغاز میشود. و نمای نزدیک دردناک چهره دیوید (کلین کرافورد) را در حالیکه با یک اسلحه به سمت همسرش نیکی (سپیده معافی) و معشوق جدیدش درک (کریس) نشانه رفته است، نشان میدهد. اما دیوید قبل از اینکه حرفی بزند، از آنجا بیرون میزند و به خانه پدرش میرود.

دیوید انگار که اتفاقی نیفتاده است روزکاری خود را شروع میکند. اما فیلم و فیلمساز ما را منتظر لحظه ای میگذارد که اسلحه بعداً ظاهر اجتناب ناپذیر خود را نشان دهد.

ماچویان یک دهه را صرف ساخت فیلمهایی با مشارکت دیگران و به صورت کوتاه کرده است. شاید به همین دلیل است که این اولین تجربه انفرادی اوست که حقیقتا اثر پخته، جدی و دقیقی را به تصویر کشیده است.

او این ازدواج را مانند یک تکه شیشه گرانبها، شکننده و در معرض شکستن به نمایش میگذارد. او تصاویرش را طوری کنار هم میچیند که وقتی از نزدیک به آن نگاه می کنید، با اتفاقی زیبا و آرام روبرو شوید.
شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد فیلم های 2021 به مجله پلازا مراجعه نمایید.

بازیگران فیلم کشتن دو عاشق

·         کلین کرافورد در نقش دیوید

·         سپیده معافی در نقش نیکی

·         کریس کوئی در نقش درک

·         اوری پیزوتو در نقش جس

·         آری گراهام ، عزرا گراهام

رتبه بندی فیلم The Killing of Two Lovers 2020

این سایت بر اساس 17 بررسی با میانگین وزنی 8.30 / 10 رتبه بندی تأیید 82٪ را در وب سایت تجمع نظر Rotten Tomatoes دارد. طبق گفته Metacritic که از چهار منتقد نمونه گیری کرده و میانگین نمره وزنی 92 از 100 را محاسبه کرده است ، این فیلم “تحسین جهانی” را دریافت کرده است.

ساختار : نقد فیلم The Killing of Two Lovers 2020

فیلم کشته شدن دو عاشق داستان یک جدایی احساسی و عواقب آن است. فیلم با نمای نزدیک از شخصیت اصلی داستان (کلین کرافورد) آغاز می شود. با این شروع، کارگردان تنش رو به رشدی را در طول داستان ایجاد می کند. که در آن ما به عنوان مخلطب، بدون شنیدن دیالوگی، بواسطه هر حرکت قهرمان پیگیر داستان میشویم.

با یک کارگردانی باشکوه و درگیرکننده، آقای رابرت ماچویان، این کلوزآپ ها را جایگزین میکند (به عنوان مثال در گفتگویی که قهرمان داستان با همسرش دارد) با سکانس طولانی که توسط اسکار ایگناسیو جیمنز به خوبی تصویر کشیده شده است. جدایی این زوج، دوستانه و توافقی به نظر میرسد.  اما این مانع از آن نمیشود که برای دیوید آسیب زا باشد (بچه ها نیز به عنوان قربانی به عنوان موضوع بحث حضور دارند). در این بین موسیقی متن هوشمندانه ای که در لابلای تصاویر فیلم جریان دارد، تاثیر این مفاهیم را دوچندان میکند.

Killing Of Two Lovers با وجود اینکه بازیگران شناخته شده ای ندارد اما همه آنها کارکرد قدرتمندی را در راستای انگیزه های کارگردان و فیلم ارائه میدهند.

برای  مشاهده مطالب بیشتر درباره فیلم های جدید به صفحه اول وبلاگ روز مووی مراجعه نمایید.

 


[ بازدید : 91 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نقد و بررسی و دانلود فیلم های ایرانی و خارجی است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]