بررسی داستان سریال کره ای شکارچی شهر

يکشنبه 10 مرداد 1400
10:53
keyvan

 

سریال City Hunter با نام فارسی شکارچی شهر محصول سال 2011 می باشد. سریال شکارچی شهر به کارگردانی Jin Hyuk ساخته شده است. و هنرمندان محبوبی همچون Lee Min-Ho,Park Min-Young,Sang-Jung Kim,Ho-jin Chun در این سریال حضور دارند. سریال City Hunter در ژانر اکشن، درام، رمانتیک و هیجان انگیز در 20 قسمت 70 دقیقه ای ساخته شده است.سریال کره ای شکارچی شهر یک سریال بر اساس رمان بین المللی معروف آقای تی سو کاهاجو است.این رمان هنگامی معروف شد که کشور کره اولین فیلم از روی این داستان تولید کرد که بعد از آن توجه جهان به این رمان معطوف شد. سریال City Hunter فضای سریال را با حفظ ساختار اولیه از توکیو 1980 به سئول 2011 تبدیل کرده.

بازیگران سریال شکارچی شهر

بازیگران اصلی سریال City Hunter عبارت اند از:

  • Lee Min-Ho لی مین هو
  • Park Min-Young پارک مین یونگ
  • Sang-Jung Kim کیم سانگ جونگ
  • Ho-jin Chun چان هو جین

برای مشاهده بیوگرافی و زندگی نامه Lee Min-Ho اینجا کلیک کنید.

داستان سریال سریال City Hunter

داستان سریال از سال 1983 شروع می‌شود. زمانی که رئیس جمهور کره جنوبی به همراه هیئت همراه در حال بازدید از میانمار بودند در اثر انفجاری که توسط کره شمالی صورت گرفت تعدادی از مقامات عالی رتبه کشته می‌شوند.این رویداد تاریخی، بمب‌گذاری در رانگون نامیده می‌شود. به منظور عملیات تلافی جویانه ۵ تن از مقامات عالی رتبه کره جنوبی تصمیم می‌گیرند تا عملیاتی مخفیانه برای از بین بردن سران کره شمالی ترتیب دهند.

بدون اطلاع رئیس‌جمهور، لی جین پیو و پارک مویول دو تن از محافظان کاخ آبی (ساختمان ریاست جمهوری کره جنوبی) گروهی متشکل از 21 نیروی ویژه را برای اجرای طرح سازماندهی می‌کنند. در حالی که عملیات در کره شمالی در حال اجراست، ۵تن از مقامات تصمیم گیرنده، به دلیل ترس از عواقب این حمله از جمله بحران بین‌المللی و در نتیجه حمایت آمریکا برای حمله اتمی به کره جنوبی از تصمیم خود منصرف می‌شوند.

در حالی که عملیات در کره شمالی با موفقیت انجام شده‌است و نیروهای ویژه در حال شنا کردن به سمت زیردریایی هستند که قرار بوده آن‌ها را به کشورشان بازگرداند اما تمامی نیروها توسط تک‌تیراندازان خودی کشته می‌شوند تا اطلاعاتی از این عملیات سری به جایی درز نکند. در حالی که تک‌تیراندازان در حال کشتار نیروهای خودی هستند، پارک مویول بدن خود را سپر گلوله کرده و جانِ لی جین پیو را نجات می‌دهد. جین پیو به سمت ساحل شنا کرده و پس از بازگشت به کره‌جنوبی محل اقامت ۵ تن از مقامات مسئول را می‌یابد و وعده می‌دهد که انتقام نیروهای کشته شده و خصوصاً دوست صمیمی‌اش پارک مویول را از عاملینش بگیرد. به همین دلیل پس از ربودن نوزاد پسر پارک مویول از همسرش به مثلث طلائی در جنوب شرقی آسیا می‌گریزد.

معرفی و بررسی فیلم ROOHI 2021 

لی جین پیو در مثلث طلائی لی یون سانگ را تبدیل به یک کاماندو می‌کند و پس از حمله اراذل به روستای‌شان و در حالی که به شدت مجرح شده‌است نقشه انتقام خود را با فرزند پارک مویول مطرح می‌کند و به وی می‌گوید که پدر واقعی‌اش چه کسی بوده‌است.

هفت سال بعد و پس از آنکه لی یون سانگ مدرک دکترا خود را از دانشگاه ماساچوست کسب کرد به منظور تکمیل انتقام پدرش به کره جنوبی برمی‌گردد و به عنوان کارشناس فناوری اطلاعات در تیم ارتباطات شبکه ملی در کاخ آبی مشغول به کار می‌شود. لی جین پیو هشدارهای لازم در خصوص عاشق نشدن و اعتماد نکردن به اطرافیان را به وی می‌دهد و بیان می‌کند که در صورت عاشق شدن و نزدیک شدن به نزدیکانش جان‌ها را دچار خطر کرده و ممکن است در رسیدن به هدف نهائیش ناکام بماند.

یون سانگ در کاخ آبی با محافظ شخصی رئیس جمهور بنام کیم نانا آشنا می‌شود. کیم نانا دختری فقیر اما سخت کوش است که لی یون سانگ تنها، به او علاقه‌مند شده و سعی دارد او را از خطرات حفظ کند. از یک سو دادستان پرتلاشی به نام کیم هیون جونگ قصد دارد حقایق اختلاس‌ها و بی عدالتی‌های مقامات دولتی خصوصاً آن 5 تن را که پدر خود نیز یکی از آنهاست،فاش نماید؛لی یون سانگ که عدالت خواهی کیم هیون جونگ را می‌بیند فسادهای مقامات را افشا و مدارک را با عنوان شکارچی شهر برای وی ارسال می‌کند و از کشتن مقامات صرف نظر و آن‌ها را برای دادستان می فرستد. لی جین پیو از این که لی یون سانگ مقامات را نمی‌کشد عصبانی می‌شود و تصمیم می‌گیرد پس از آن که لی یون سانگ آن‌ها را رسوا کرد خود اقدام به کشتن آنان کند. لی یون سانگ نمی‌خواهد قاتلی باشد که در ازای انتقامش خون بریزد. و همین مسئله باعث ایجاد اختلافاتی میان وی و پدرش می‌شود. لی یون سانگ مادر حقیقی خود را پیدا می‌کند و متوجه می‌شود که پدر واقعی او پارک مویول نیست بلکه یکی از آن 5 سیاستمداری است که در حال حاضر رئیس‌جمهور کره جنوبی است. چویی یون چان (رئیس جمهور) با مادر یون سانگ ازدواج می‌کند اما به خاطر خانواده اش و در حالی که نمیداندمادر یون سانگ باردار است، او را رها می‌کند. مادر یون سانگ قصد خودکشی می‌کند که پارک مویول او را نجات می‌دهد و با وی ازدواج می‌کند. یون سانگ متوجه می‌شود که لی جین پیو از این حقیقت آگاه بوده و قصد داشته که رئیس‌جمهور را به دست او به قتل برساند تا وی با دستان پسر خودش بمیرد. از آنجا که لی یون سانگ کسی را نمی‌کشد، تمامی مدارک کارهای غیرقانونی پدرش را افشا کرده و با اینکه حقیقت را می‌داند می‌خواهد که با او نیز با عدالت برخورد شود. رئیس‌جمهور فردی بسیار دلسوز است اما در عین حال همیشه هدف برای او وسیله را توجیه می‌کرده. او خود مدارکی را که حاکی از کارهای غیرقانونی اش است به لی یون سانگ می‌دهد اما یون سانگ میداند که او تمامی این کارها را در جهت منافع ملی انجام داده است ولی در نهایت آن مدارک راهم افشا می‌کند... در پایان یون سانگ اجازه نمی‌دهد که لی جین پیو رئیس‌جمهور را بکشد و زخمی میشود و جین پیو خود را شکارچی شهر معرفی کرده و برای محافظت از یون سانگ جانش را فدا می‌کند. مدارک موجود در خصوص سال 1983 افشا می‌شود (برای به دست اوردن آن مدارک دادستان کیم هیون جونگ جان خود را از دست می‌دهد) و همه به فداکاری آن 21 تن پی میبرند و نام آن‌ها برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

بررسی فیم سینمایی گاو خشمگین را اینجا ببینید.

کلام آخر

سریال شکارچی شهر یک سریال متفاوت نسبت به اکثر سریال‌های کره‌ای است اگر مدت طولانی است که سریال کره‌ای تماشا می‌کنید و برای یک تجربه‌ی جدید آماده هستید، شکارچی شهر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. برای ما از تجربه تماشای سریال City Hunter بنویسید.

برای مشاهده فیلم های بیشتر از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.

 

 

 


[ بازدید : 481 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نقد و بررسی و دانلود فیلم های ایرانی و خارجی است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]