معرفی، بررسی و نقد فیلم Roohi 2021

يکشنبه 22 اسفند 1400
15:41
keyvan

روحی یک فیلم ترسناک کمدی هندی زبان محصول 2021 به کارگردانی هاردیک مهتا و تهیه‌کنندگی دینش ویجان و محصول مدوک فیلمز است. این فیلم دومین قسمت از دنیای کمدی ترسناک دینش ویجان است که اولین قسمت آن stree است و قرار است Bhediya پس از آن ساخته شود. داستان روحی است که عروس ها را در ماه عسل می رباید. در این فیلم راجکومار رائو، جانوی کاپور و وارون شارما ایفای نقش می کنند.


[ بازدید : 89 ]

ادامه مطلب

معرفی فیلم کشتن دو عاشق (The Killing of Two Lovers)

سه شنبه 17 اسفند 1400
11:04
keyvan

فیلم کشتن دو عاشق The Killing of Two Lovers محصول ۲۰۲۰ آمریکا است. فیلم The Killing of Two Lovers به فارسی کشتن دو عاشق کامل و رایگان از زردفیلم با حجم کم و کیفیت عالی قابل دانلود است. این فیلم درام آمریکایی نویسنده ، کارگردانی ، تهیه کنندگی و تدوین رابرت ماچوئیان است . اولین نمایش آن در جشنواره فیلم ساندنس در تاریخ ۲۷ ژانویه سال ۲۰۲۰ بود. این فیلم در ۱۴ مه ۲۰۲۱ توسط نئون اکران شد .


[ بازدید : 91 ]

ادامه مطلب

نقد و بررسی فیلم سینمایی Those Who Wish Me Dead (کسانی که آرزو دارند من بمیرم)

يکشنبه 31 مرداد 1400
10:20
keyvan

فیلم Those Who Wish Me Dead یا (فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم) یک اثر نئووسترن به کارگردانی تیلور شریدان است که استودیوی برادران وارنر (Warner Bros) آن را عرضه کرده است. آنجلینا جولی با این فیلم پس از چندین سال به ژانر اکشن برگشته و توانسته بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد. در ادامه با بررسی فیلم Those Who Wish Me Dead همراه ما باشید.


[ بازدید : 115 ]

ادامه مطلب

معرفی و تحلیل فیلم سینمایی مطرب

چهارشنبه 13 مرداد 1400
8:25
keyvan

فیلم مطرب به کارگردانی مصطفی کیایی جدیدترین ساخته او بعد از فیلم‌های موفق چهارراه استامبول، بارکد، عصر یخبندان، خط ویژه و چند اثر دیگر می‌باشد. فیلم سینمایی مطرب محصول سال 1397 است. حضور پرویز پرستویی یکی از نکات قوت آن می‌باشد ضمن اینکه در این بین الناز شاکردوست هم بازیگر اصلی زن این فیلم است، چند بازیگر ترکیه‌ای هم در آن به ایفای نقش پرداخته اند. مطرب یک فیلم موزیکال و کمدی می‌باشد و آهنگ‌های خاطره انگیز قدیمی در لا به لای سکانس‌های آن پخش می‌گردد. فیلمنامه فیلم درباره یک خانواده ایرانیست که به ترکیه سفر کرده اند. این فیلم رکورد دیگر فیلم‌ها را زد و پرفروش‌ترین فیلم سال 1398 و تاریخ سینمای ایران شد.


[ بازدید : 103 ]

ادامه مطلب

بررسی داستان سریال کره ای شکارچی شهر

يکشنبه 10 مرداد 1400
10:53
keyvan

سریال City Hunter با نام فارسی شکارچی شهر محصول سال 2011 می باشد. سریال شکارچی شهر به کارگردانی Jin Hyuk ساخته شده است. و هنرمندان محبوبی همچون Lee Min-Ho,Park Min-Young,Sang-Jung Kim,Ho-jin Chun در این سریال حضور دارند. سریال City Hunter در ژانر اکشن، درام، رمانتیک و هیجان انگیز در 20 قسمت 70 دقیقه ای ساخته شده است.سریال کره ای شکارچی شهر یک سریال بر اساس رمان بین المللی معروف آقای تی سو کاهاجو است.این رمان هنگامی معروف شد که کشور کره اولین فیلم از روی این داستان تولید کرد که بعد از آن توجه جهان به این رمان معطوف شد. سریال City Hunter فضای سریال را با حفظ ساختار اولیه از توکیو 1980 به سئول 2011 تبدیل کرده.


[ بازدید : 481 ]

ادامه مطلب

معرفی و نقد و بررسی فیلم سینمایی گاو خشمگین (Raging Bull)

پنجشنبه 3 تير 1400
9:56
keyvan

فیلم گاو خشمگین فیلمی در ژانر اکشن و ورزشی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی است. فیلم Raging Bull محصول کمپانی آمریکایی یونایتد آرتیستس است که در سال 1980 اکران شد و 2 جایزه اسکار کسب کرد. در این فیلم بازیگران سرشناسی مانند رابرت دنیرو، جو پشی و کتی موریارتی به ایفای نقش پرداختند. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی کامل از فیلم سینمایی گاو خشمگین به همراه نقد آن به شما ارایه دهیم.


[ بازدید : 144 ]

ادامه مطلب

حقایقی درباره فیلم سینمایی احضار - The Conjuring

دوشنبه 17 خرداد 1400
8:54
keyvan

در سال 2013 میلادی، فیلم احضار (The Conjuring) به کارگردانی جیمز وان اکران شد و توانست در مقابل بودجه 20 میلیون دلاری‌اش، به فروشی معادل 318 میلیون دلار دست یابد. فیلم کانجورینگ اگرچه ایده‌ تکراری داشت و درباره خانواده‌ای بود که به یک خانه جدید نقل مکان می‌کردند اما وان توانست با هوشمندی کامل فیلم سینمایی کانجورینگ را از غرق شدن در منجلاب کلیشه‌ها نجات داده و با ایجاد تعلیق از همان دقایق آغازین مخاطب را درگیر داستان کند. جدا از این مورد، وان ترجیح داد تا به جای به تصویر کشیدن تصاویر خشونت آمیز، روی خلق موقعیت‌های ترسناک نوآورانه تمرکز کند که نتیجه هم داد. به عقیده بسیاری از طرفداران سینما، فیلم احضار پس از جنگیر (The Exorcist 1973) ترسناکترین فیلم تاریخ سینماست.


[ بازدید : 336 ]

ادامه مطلب

نقد و بررسی و دانلود فیلم سینمایی بچه راننده - Baby Driver بدون سانسور

چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400
15:21
keyvan

در این مطلب به نقد و بررسی فیلم Baby Driver به کارگردانی ادگار رایت خواهیم پرداخت و در ادامه لینک مستقیم دانلود فیلم بچه راننده را در اختیار شما قرار خواهیم داد.


[ بازدید : 840 ]

ادامه مطلب

نقد و بررسی و دانلود فیلم سینمایی بدون تاریخ بدون امضا با کیفیت عالی

يکشنبه 26 ارديبهشت 1400
12:04
keyvan

در این مطلب به بررسی فیلم سینمایی بدون تاریخ بدون امضا به کارگردانی وحید جلیلوند و بازیگری نوید محمد زاده خواهیم پرداخت. در ادامه لینک دانلود فیلم بدون تاریخ بدون امضا را با کیفیت عالی در اختیار شما قرار خواهیم داد.


[ بازدید : 112 ]

ادامه مطلب

نقد و بررسی و دانلود فیلم 12 مرد خشمگین - 12 angry men بدون سانسور

يکشنبه 26 ارديبهشت 1400
11:18
keyvan

در این مطلب به نقد و بررسی و تحلیل فیلم 12 مرد خشمگین به کارگردانی سیدنی لومت حواهیم پرداخت در ادامه لینک مستقیم دانلود فیلم 12 angry mens با زیرنویس فارسی چسبیده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


[ بازدید : 216 ]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نقد و بررسی و دانلود فیلم های ایرانی و خارجی است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]